الأحد، 3 مارس 2013

اسمي مريم وابحث عن زوج

الاسم: مريم
جنسية: المغرب
الدولة: طنجة
العمر: 21 – 24
الحالة الاجتماعية: اعزب
باقي تفاصيل من هنا شباب
Zawag0x@hotmail.com
 

هناك 6 تعليقات:

  1. سبح يا قلب بِـ حروف يحبها " الرحمن " ..
    سبْح فَـ الـروح تشـتاق إلى " إطمئــنان " ..
    سبْح بِـ ذكــر " الغفــار " التــواب " المـنان " ..
    سبْح فَـ ذنوبك قد طغت وأعمت منك " العيـنان " ..
    سبْح فَـ تقصيرك يزداد و يا ليتك " تسارع قبل فوات الآوان " ..
    سبحان الله ا لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اخواتى فى الله انا اقسم بالله العلى العظيم انى جاد جدااا فى الزواج من بنت الحلال فى هذا الزمن العجيب الذى اعز فى الصدق والايمان ؟؟؟
    وانا كمان ارغب فى فتح البيت الزواجيه بجد على استعد اروح عندكم البيت لى الزواج ان شاء الله وكمان انا جاهز عندى شقه الزوجيه lمستقله الحمد الله رب العلمين انا موظف محترم وكمان بصلى كل صلوات خمسه فى مسجد الحمد الله رب العلمين انا ارغب تلاقى بنت الحلال بجد اهم حاجه بينا الثقه والصراحه عاش هى عشرة عمر كله نكون على اساسى صحيح ان شاء الله انا طلب الحلال ثم الحلال ثم الحلال انى لالاء ارغب فى الدنيا لا الحلال ثم الحلال فى كل شئ معاذ الله من اى شئ حرام انا الان فى الدنيا ممكن اكون فى الاخرة اعمل ايه امام الله رب العلمين يوم السحاب مع ربنا قوال ايه الحمدالله على الثقه والصراحه وامان بالله ثمالاستقرار انا شاب بخاف الله جداااا معاذالله من العلب بنات الناس احنا اخوة فى الله انتم يامه محمد اخواتى ربنا يستر بنات المسلمين جميع انا نفسى تلاقى بنت الحلال مشمهم غنى لو فقيرة لالاء الهم الروح اوالثقه فى هذا الزمن العجيب -محلوظة هام-انا احب داخل البيوت من ابوبها انا شاب جاد جدااااااااااااا فى الارتباط وفتح البيت الزواجية بجدبجد بجد
    ربنا يحفظكم من كل شر الانس بنات المسلمين يارب يارب يارب
    طول انا 170سم وزون 60كم عيونى عسلى فاتح سن 38 سنه

    ردحذف
  2. هاى ممكن نتعرف بجد على انسانة محترمة لزواج منها وانا حسام ابراهيم من الاسكندرية وبشتغل فى الاعمال الحرة وعندى 38 سنة وانا مطلق قبل كدة ممكن انسانة محترمة بجد لزواج منها او علاقة سرية بينى وبينها لو هى مش عاوزة زواج وانا موافق على اى شيىء هى عاوزها وفى الحال ممكن نتعرف بجد دة رقمى 01229751653 اوك انا بنتظركم بجد ممكن

    ردحذف
  3. طلب زواج اذا اطلعتو 00967737760063

    ردحذف
  4. طلب زواج اذا اطلعتو 00967737760063

    ردحذف
  5. طلب زواج اذا اطلعتو 00967737760063

    ردحذف