السبت، 9 مارس 2013

اسمي سهيلة وابحث عن زوج

الاسم: سهيلة
جنسية: المغرب
الدولة: القصرالصغير
العمر: 24 – 28
الحالة الاجتماعية: عزياء
باقي تفاصيل من هنا شباب
Zawag0x@hotmail.com
 

هناك 5 تعليقات:

  1. ومــــا أحـــــلي الإبتســــامة ..بعد الدمـــــــوع ‘ومــــــا أروع

    الكـــــلام بعــــد الصمــــــت ‘‘‘هـــــــذه الدنيـــــا تمضــــــي

    بالأقـــــدار ‘‘مليئـــــــة بالأســـرار فـــــي الليــــــل أحـــزان

    يمحوهــــــــا النهـــــــــار ‘‘‘‘ألم تـــــري إلــــي الأرض

    الجافــــــــة ‘‘‘‘‘‘كيــــف تبتهـــــج ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘وتخضـــــر بنــــزول
    ممكن نتعرف بجد وانا موافق على اى شيىء انتى عاوزها وفى الحال ممكن بجد انا حسام ابراهيم اشتغل فى الاعمال الحرة وعندى 38سنة ممكن اتعرف على انسانة صادقة معاية بجد اللى عاوزنى انا موجود فى الرقم دة ممكن 01229751653 اوك انا بنتظر اللى هيجى الاول ليها هدية عندى ما ليها وصف ممكن

    ردحذف
  2. ar.ali625@hotmai.com انا جاد وسكايبيali6257

    ردحذف
  3. الزب لي ديتيه كثر من الخيز اللي كليتيه واش ديري بالزواج

    ردحذف
  4. Olá vc é linda meu e-mail: celioteles62@gmail.com bjsss

    ردحذف
  5. عصام سوري مقيم بدبي هذا سكي بي essam.barkohani1

    ردحذف