الخميس، 16 مايو 2013

اسمي اروى ابحت عن ابن حلال


أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : أروى
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 23
الوزن : 68
الطول : 169
لون البشرة: بيضاء 

هناك 27 تعليقًا:

  1. هلوو ممكن نتعرف اكثرر

    ردحذف
  2. السلام عليكم
    انا محمود من اليمن وساكن المملكه العربيه السعوديه ممكن نكون جادين انا ونتي اذا بغيتي نكون احباب
    هدا / mmh360829@hotmail.com

    ردحذف
  3. ممكن نتعرف الاول
    انا محمد من مصر
    email mohamedflexo@gmail.com

    ردحذف
  4. انا جمال سعودي وجاد لو تبي نتفاهم دقي على جوالي 0560086174

    ردحذف
  5. ومــــا أحـــــلي الإبتســــامة ..بعد الدمـــــــوع ‘ومــــــا أروع

    الكـــــلام بعــــد الصمــــــت ‘‘‘هـــــــذه الدنيـــــا تمضــــــي

    بالأقـــــدار ‘‘مليئـــــــة بالأســـرار فـــــي الليــــــل أحـــزان

    يمحوهــــــــا النهـــــــــار ‘‘‘‘ألم تـــــري إلــــي الأرض

    الجافــــــــة ‘‘‘‘‘‘كيــــف تبتهـــــج ‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘‘وتخضـــــر بنــــزول
    ممكن نتعرف بجد وانا موافق على اى شيىء انتى عاوزها وفى الحال ممكن بجد انا حسام ابراهيم اشتغل فى الاعمال الحرة وعندى 38سنة ممكن اتعرف على انسانة صادقة معاية بجد اللى عاوزنى انا موجود فى الرقم دة ممكن 01229751653 اوك انا بنتظر اللى هيجى الاول ليها هدية عندى ما ليها وصف ممكن

    ردحذف
  6. اسمي سليمان مصري اعمل في الامارات ابوظبي

    ردحذف
  7. لو السن مش صغير كده كنت اتمنى الزواج منك ولكن انا عايز مافوق 25سنه لان انا فوق 35 على العموم ده رقمى لو فيه نصيب 01117210632 من مصر

    ردحذف
  8. اسمي حامد عبدالله معلم جدة ابحث عن زوجة مسيار 0558844715

    ردحذف
  9. انا مصطفى ممكن تعارف اكثر

    ردحذف
  10. عصام سوري مقيم بدبي هذا سكي بي essam.barkohani1

    ردحذف
  11. ما اجملها من ابتسامة الله يسعدك انا جهاد من غزة اناجاد في الموضوع هذه حسابي علي السكايب بي abujorj2011 كيفية التواصل معك

    ردحذف
  12. انا شاب فلسطيني مقيم بالامارات على استعداد تام للزواج الجاد والصادق عندي قلب طيب وحنون عمري 31 سنه
    وقادر على الحياة الزوجيه واخاف الله في حياتي واتمنى الارتباط بزوجة المستقبل
    للتواصل 00971554203525
    malz_1982@msn.com

    ردحذف
  13. انا هشام مصري واعمل بدوله الكويت لو حضرتك راغبه بالارتباط الجاد ممكن تتواصلي معي للتعارف والتفاهم من خلال اميلي الاسكاي heshamabdohs

    ردحذف
  14. انا احمد abilal200676@yahoo.com

    ردحذف
  15. انا محمد من مصر 30 سنه بحد انا بدور على بنت الحلال لو موفق دا رقمى 01228432516

    ردحذف
  16. salut ena akram tunisien et mon numéro 0021622330316

    ردحذف
  17. انا محمد من العراق
    mohamad.abd330@yahoo.com
    مدرس اتصلي

    ردحذف
  18. الاسم محمد ............................... الحالة الاجتماعية. اعزب................ الوزن90..........................................الطول 180............اعمل فى شركة

    ردحذف
  19. انا باهى من مصر و رقمى 00201225696494 وعاوز اتعرف عليكى وياريت نكون لبعض
    انا معجب بيكى وهموت عليكى
    https://www.facebook.com/bahy.mazagngy


    شـــــــــــــــــــو ها الجـــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــال والله لو اتزوجتك ما هسيبك لحظه حتى لو هسيب شغلى معى يكفينى اعيش سعيد معاكى وما يهمنى شيئ اخر والفلوس تعيشنى معاكى لحد ما اموت بس نفسى اموت وانا متجوز قمر شيئ نادر جدا ها الجمال

    ردحذف
  20. ماشاء اللة شو هدة الجمال اكيد ماما نحلة علشان تجيب هدة العسسل ربى يحفظك ومايسحروك

    ردحذف
  21. انا سامى من القاهره والفيس بوك هو سامى وحيد

    ردحذف
  22. Hi I am hassan .Live Pakistan in Minchinabad

    ردحذف
  23. انا لبناني اعزب اتشرف بالتواصل معك عبر الواتساب للزواج الشرعي 961792881

    ردحذف