الجمعة، 26 أبريل 2013

اسمي اميرة وابحث عن زوج

                                                                              
أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : اميرة
الجنسية : مغربية
بلد الإقامة : المغرب
المدينة : طنجة
الديانة : مسلمه
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 22
الوزن : 71
الطول : 166
لون البشرة: بيضاء 
لطلبات زواج المرجو اضافة اميل التالي  







  

هناك 16 تعليقًا:

  1. محمود عفيفى مقيم بالامارات مصرى ارغب بالتقدم اليكى رقم تلفونى 00971529631324

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. moi tunisien 30 ans tres serieux appelle mois au 0216 23 458 321 Merci

    ردحذف
  4. Morocca man مغربي مقيم في دبي 00971527755635

    ردحذف
  5. أنا علي من المغرب 30 سنة الهاثف 212633227573

    ردحذف
  6. اميره انتي فعلا اميره ممكن تتواصل معي

    ردحذف
  7. انا عاشق النساء كبيرات السن حلم حياتي أنام مع مدام كبيرة ارمله او مطلقه او متزوجه اوكبيره بالسن حتى لو فوق الاربعين سنه حتى لو سمينه اهم حاجه تكون هايجه ومولعه نااار .ونفسها تتناك في كسها وطيزها وتتكلم في الجنس والنيك والحس والمص هاكيفها وامتعها واعمل لها كل اللي هى تحتاجه. انا زبي مولع نااااار يحب ينيك على طول . للتواصل في علاقه سريه تاامه للغايةواي واحده مطلقه او ارمله او متزوجه وزوجها مسافر ،، وعايزه تعمل علاقه جنسيه محترمه وراقيه وفي منتهى السريه وبدون ماحد يشعر بهذه العلاقه حفاظا على وضعها الاجتماعي والعائلي ،،، انا تحت امرها . انا عاوز واحده في سريه تااامه للغايه

    ردحذف
  8. اذا كان حقيقة انا في ليبيا

    ردحذف