الخميس، 15 أغسطس 2013

أبحث عن زوج صادق وطيب وابن حلال للجادين فقط
الاسم : لمياء
الحالة الإجتماعية : عزباء
العمر : 20
الوزن : 67
الطول : 166
 

هناك 12 تعليقًا:

  1. انا شاب عمري 29 سنه اعزب وابحث عن بنت الحلال واكون صادق معاها وان كنتي صادقه هذا ايميلي على السكايبي لتعرف اكثر alshami_000

    ردحذف
  2. ثائر من العراق وانا جاد فعلا
    للتفاهم هذا تليفوني الخاص
    ٠٧٧١٢٧٧٢٠١٦

    ردحذف
  3. ممكن نكون اولا أصدقاء
    ..حتى تصير محبة وبعد كده أى شيئ

    ردحذف
  4. انا محمد ممكن نتعرف ده اميل elprens.112233

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. انا معجب بيكى جدا لو جاده نتكلم ياهو aljizawynasser
    او سكايب nasser.aljizawy
    نتعرف ونتفاهم والقرار معك

    ردحذف
  8. انا باهى من مصر و رقمى 00201225696494 وعاوز اتعرف عليكى وياريت نكون لبعض
    انا معجب بيكى وهموت عليكى
    https://www.facebook.com/bahy.mazagngy


    شـــــــــــــــــــو ها الجـــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــال والله لو اتزوجتك ما هسيبك لحظه حتى لو هسيب شغلى معى يكفينى اعيش سعيد معاكى وما يهمنى شيئ اخر والفلوس تعيشنى معاكى لحد ما اموت بس نفسى اموت وانا متجوز قمر شيئ نادر جدا ها الجمال بس انا مصرى

    ردحذف
  9. اهلا سوسن انا وفيق من هولندا وبحب بلدك وزرتها كتير لو حابه استضيفك هنا عندي راسليني علي ميلي
    delord1010@yahoo.com
    مستني ردك

    ردحذف
  10. انا يحي مصرى وتاجر سيارات وابحث عن زوجة جادة جدا جدا ودة رقمى ٠٠٢٠١١١٦٦٧٤٣٤٦

    ردحذف